marți, 31 martie 2020

ADDA - ”Stelele” (melodie nouă 2020, video, new single)

Adda a lansat ”Stelele”, o melodie nouă însoțită de un video cu versuri (lyrics visual), pe canalul său de YouTube marți, 31 martie 2020. Piesa ”Stelele” (Adda) este compusă de Adda, ProducaDoru și Bogdan Marinescu pe versurile scrise de Adda. Noul single a fost produs de ProducaDoru pentru Baladda Records și Cat Music Romania. Max Kissaru s-a ocupat de mixaj și masterizare audio.
„Am compus piesa «Stelele» de când suntem în autoizolare. Mă bucur că am avut inspirație. Am făcut o filmare la pian și am postat-o. În scurt timp am primit foarte multe mesaje să o lansez. Așa că de la distanță, m-am organizat cu gașca de la Baladda Records și am terminat piesa. Este o piesă sensibilă care sper să atingă oamenii și să le transmită energie frumoasă în perioada asta dificilă”, a declarat Adda pentru site-ul oficial Cat Music.
Enjoy!

MELODIE NOUĂ: ADDA - Stelele | 2020 Lyric Visual, New Song, New Single



Piesa noua 2020: ADDA - Stelele. Visual: Lupas Alexandru
ADDA YT SUBSCRIBE 👉 https://smarturl.it/YTsubscribeADDA
General Manager ADDA:
Rizea Catalin: +40.722.246.478 | baladdarecords@gmail.com
Concerte / Booking ADDA:
Rizea Catalin: +40.722.246.478 | baladdarecords@gmail.com
Carmen Stoian: +40.737.677.677 | carmen.stoian@sprintmedia.ro
by ADDA (YouTube), 31 mar. 2020

Click pe link dacă vrei să vezi și ADDA - ”Lacrimi” (melodie nouă 2020, videoclip oficial, new single)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu