miercuri, 4 noiembrie 2020

10 imagini de toamnă, poze superbe din diferite zone ale lumii. Miercurea fără cuvinte (402)

Am ales astăzi 10 poze cu peisaje superbe de toamnă, imagini din diferite locuri ale lumii, publicate pe site-ul 500px.com. A venit vremea episodului 402 din serialul cu fotografii, intitulat "Miercurea fără cuvinte". Mai multe poze descoperiți pe blogul Povestiri pe scurt de lecturi școlare. Happy Wordless Wednesday! 😃
   
秋意月亮湾 Autumn in Moon Bay by Anthony Huang  on 500px.com
Autumn in Moon Bay by Anthony Huang Sweet Old World by Kees van Dongen Couleurs d'automne by Alain Grisel Morning glory by Tiger Seo Forest Dream by Carsten Meyerdierks Sufers-Switzerland by Marco Rey Århus - Mindeparken by Karim Qubadi Autumn Light by Thomas Buchmann Autumn by Elżbieta Herbst in Blausee by Leonora EM 

Copyright © 2020 500px. All rights reserved. All photographs are the properties of the authors.

10 comentarii:

  1. Sunt peisaje deosebit de frumoase!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut imaginile de toamna! Happy WW! :)

      Ștergere
  2. Superbe! M-am hotarat totusi sa explorez dimineata lui Tiger Seo!
    Multumesc pentru minunile tomnatice, Cristi!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Suzana! Imi pare bine ca ti-au placut fotografiile de toamna! Happy WW! :)

      Ștergere
  3. De data aceasta nu ma pot hotari unde sa ma ratacesc! Raman ratacita doar in capul meu. 😊
    Happy WW, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In perioada asta toata lumea e ratacita... :))) Happy WW, Diana!

      Ștergere
  4. Foarte frumoase !
    A treia îmi place foarte mult..
    Seară frumoasă !

    RăspundețiȘtergere
  5. Splendide peisaje de toamnă!
    Ultima fotografie mă intrigă: dacă în apă sunt trunchiuri de copaci, atunci îmi amintește de Lacul Roșu; dacă sunt niște conducte, mă întreb ce rost au acolo, în felul în care sunt puse...

    Sănătate și numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate cele bune, Zina! Imi pare bine ca ti-au placut peisajele de toamna! :)

      Ștergere