miercuri, 23 decembrie 2020

MELODIE NOUĂ: Ianna Novac – ”Crăciunul acesta-i al meu” (2020). VIDEOCLIP NOU, SINGLE OFICIAL

Soprana Ianna Novac a lansat ”Crăciunul acesta-i al meu”, o melodie nouă și videoclipul oficial al cântecului, pe canalul său de YouTube miercuri, 9 decembrie 2020. Piesa ”Crăciunul acesta-i al meu” (Ianna Novac) este compusă de Ianna Novac pe versurile scrise de Narcis Avădanei, fiind produsă de Tao Records. De mixaj și masterizare audio s-a ocupat Vlad Crețu (Studio Notelize), iar de producție video și regie, Valeriu Simion. 
”Mi-e dor” se numește precedentul single lansat de Ianna Novac. 
„«Craciunul acesta-i al meu» este noul meu copilas la care tin enorm mai ales ca este scris de mine pe versurile minunatului meu prieten Narcis Avadanei si orchestrat ca de obicei mirific de Sandu Gorgos. Aceste vremuri nesigure dar atat de sigure in sanul familiei aduc un farmec si o liniste aparte…. Asa a luat nastere si acest colind…. cu gandul la Craciun, cu gandul la familie, cu gandul la magia sarbatorilor care scoate din noi tot ceea ce avem mai frumos si mai minunat…. Mii de multumiri prietenului meu Valeriu Simion, cel care a regizat si a facut productia video a acestui colind. Sa avem sarbatori pline de bucurie si magie… ”, a scris Ianna Novac pe pagina sa oficială de Facebook, la lansarea noului cântec. 
Enjoy! 🙂

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Ianna Novac – CRACIUNUL ACESTA-I AL MEU (Official Video) 2020 NEW SINGLE, NEW SONG


by Ianna Novac (YouTube), 9 dec. 2020

Sursa: cristirou.wordpress.com

2 comentarii:

  1. Multumesc pentru melodie, Cristi!
    Craciun fericit tie si celor dragi!
    Zile frumoase, pline de bucurie si pace!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Suzana! Sarbatori fericite cu sanatate! :)

      Ștergere