vineri, 26 martie 2021

IOVA - „Roadblock” (melodie nouă 2021, videoclip oficial, new single)

IOVA lansează prima piesă din albumul de 26:„Roadblock” 

În premieră în România, IOVA a acceptat provocarea casei de producție de a lansa 26 de piese în anul 2021. Câte una la 2 săptămâni, „BI-POLAR”, povestea celor 26 de piese, trece ascultătorul prin 4 etape din viața artistei. PEOPLE, SEARCHIN, HER și SELF. 
„Roadblock” este piesa care deschide actul 1, „PEOPLE”, mesajul fiind simplu – „blah, blah, blah, you’re just a roadblock”. Artista își exprimă astfel trăirile interioare în raport cu oamenii care au încercat să îi pună piedici. 
„Au fost multe momente în trecut care m-au ținut pe loc. Îmi pierdeam nopțile plângând, spunându-mi că nu sunt bună de nimic, pentru că exista mereu câte cineva care să-mi insufle acest feeling. Am simțit asta în muncă, în viața personală, în orice, însă fraza pe care o repetam în cap: «O să vă arăt eu vouă!», m-a motivat și m-a ambiționat. Piesa este fix despre momentele astea și despre procesul de a le transforma în experiențe din care am învățat ceva”, afirmă IOVA.

Sursa: http://catmusic.ro/news/iova-lanseaza-prima-piesa-din-albumul-de-26roadblock/ 

IOVA - Roadblock | BI-POLAR Act 1 Chapter 1

 

Credits: 
Music: Miruna Iova, Vladimir Chopsticks 
Text: Miruna Iova, Vladimir Chopsticks 
Produced by: Vladimir Chopsticks 
Concept: IOVA & Nicu Dragan 
Director, DOP, Edit, Color correction: Nicu Dragan 
Gaffer: Ruben Agadjanian 
Camera Assist: Lucian Spataru 
Scenography: Cristian Ceban 
Line Producer: Ion Bors 
Producer Assistant: Anastasia Organ 
Electric: Albert Nani, Ana Cujba 
Actors: Diana Altfel, Daniel Grama, Smaranda Bolea, Cristian Ceban, Ruben Agadjanean
by IOVA (YouTube), 26 mar. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu