miercuri, 11 ianuarie 2023

5 poze superbe din diferite locuri ale lumii. Miercurea fără cuvinte (440)

Am ales astăzi 5 poze superbe, imagini din diferite zone ale lumii, publicate pe site-ul Flickr.com. A venit vremea episodului 440 din serialul cu fotografii, intitulat "Miercurea fără cuvinte". Mai multe poze descoperiți pe blogul Floare de Colt. Happy Wordless Wednesday! 😃
  Eichhörnchen - red squirrel (Sciurus vulgaris) Carsten Bahnsen - Eichhörnchen - red squirrel (Sciurus vulgaris) Eastern Chipmunk #2 - 2020-10-17 D.L. Dietz - Eastern Chipmunk Wassookeag in July img8345 Greg Hartford - Wassookeag in July Morning light on Lofoten Islands in autumn Hans Kruse - Morning light on Lofoten Islands in autumn Northern Flicker Roy Priest - Northern Flicker

Copyright © 2023 Flickr. All rights reserved. All photographs are the properties of the authors.

12 comentarii:

  1. Cele doua peisaje si pasarea in zbor sunt superbe... dar veveritele. Vaaaaai cat pot fi de dragute. :)))) Adorabile. Ce mult mi-ar placea una :)))). Cred ca va trebui sa imi fac una... numai sa gasesc fir potrivit..
    Happy WW! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce-mi plac seriile astea de poze ale tale. Chiar am o veverita de jucarie, pufoasa si e foarte linistita!
    Happy WW, Cristi! Multumesc pentru plimbarile prin alte peisaje!😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Suzana! Imi pare bine ca ti-au placut pozele! Happy WW! :)

      Ștergere
  3. Foaaaarte ochioase primele doua (animalute, nu poze!) 😊 Chipmunk-ul acesta o fi Dale sau Chip? 😊
    Zile senine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. WOW! Beautiful photos, Cristi!
    Have a great weekend!

    RăspundețiȘtergere