joi, 11 iunie 2020

MELODIE NOUĂ: Direcția 5 - „Tu ești” (2020), VERSURI. VIDEOCLIP NOU, SINGLE OFICIAL

Trupa Direcția 5 a lansat „Tu ești”, o melodie nouă de dragoste și videoclipul oficial al cântecului, pe canalul de YouTube Cat Music joi, 11 iunie 2020. Piesa „Tu ești” (Direcția 5) este compusă de Marian Ionescu pe versurile scrise de către Dinu Olărașu.
Videoclipul noului single „Tu ești” (Direcția 5) include secvențe din filmele „București Non-Stop”, în regia lui Dan Chișu, și „Planșa”, regizat de Andrei Gheorghe. Montajul video îi aparține lui Trif Nicolae Claudiu.
„Tu ești” reprezintă al treilea single care se va afla pe următorul album al formației Direcția 5, ce va fi lansat în luna noiembrie, alături de cântecele „Fii cum ești tu” și “Vreau acasă”.
Enjoy!

VERSURI, VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: directia 5 - Tu esti (Official Video) NEW SINGLE 2020, NEW SONG, LYRICS



Lyrics Directia 5 - Tu esti (versuri):

Nu mai sunt culori cum să te pictez
Nu mai sunt nici nopți cum să te visez
Nu mai sunt cuvinte
Unde-au dispărut?
Nu mai am nici lacrimi
Spune-mi ce mi-ai făcut?

Tu ești parcă din alte lumi
Tu ești una dintre minuni
Tu ești parte din altceva
Tu ești de altundeva

Unde-i strălucirea zilelor de ieri?
Unde e suspinul în care iar mă ceri?
Unde-i bucuria, de ce mă pedepsești?
Alungă-mă îndată și-apoi să mă dorești

Tu ești parcă din alte lumi
Tu ești una dintre minuni
Tu ești parte din altceva
Tu ești de altundeva

Tu ești,
Tu ești,
Tu ești.

by Cat Music (YouTube), 10 iun. 2020

Sursa: cristi-raraitu.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu