miercuri, 15 iulie 2020

PIESĂ NOUĂ: Ellie White – ”Ce va rămâne din noi” (2020). New Single, Lyrics Video

Ellie White a lansat ”Ce va rămâne din noi”, o melodie nouă și videoclipul cu versuri (lyrics video) al cântecului, pe canalul oficial de YouTube Cat Music miercuri, 4 martie 2020. Piesa ”Ce va rămâne din noi” (Ellie White) este compusă de Ellie White pe versurile scrise de Ellie White și Andrei Tostogan. Andy Platon a produs noul single ”Ce va rămâne din noi” (Ellie White) pentru Cat Music Romania, iar Andrei G. a creat clipul muzical.

În afară de cariera solo, Elena Băltăgan (nume de scenă actual Ellie White) a făcut parte din grupul de muzică dance DJ PROJECT din anul 2003 până în anul 2009.

„«Ce va rămâne din noi» este o piesă despre iubire, tema principală a tuturor pieselor mele, iar subiectul este despărțirea. Fiecare dintre noi trăim la un moment dat aceeași emoție, doar că într-un mod diferit, și atunci este normal ca, după o relație, fiecare să rămână cu altceva. Unii rămân cu un gust amar, alții cu o lecție învățată și totul depinde de percepția și emoțiile fiecăruia dintre noi. Am trecut și eu prin stări destul de puternice. Viața te pune la încercare la fiecare pas. Cel mai important este să nu cedezi primului impuls și să încerci să te redresezi. În cazul meu, copiii și familia au fost factorul decisiv. Pentru ei am încercat să trec peste toate lucrurile care nu mi se așezau cum voiam eu și să fiu puternică, să le ofer copiilor mei un exemplu: când viața te doboară, scutură-te și mergi mai departe, nu știi ce găsești mai încolo. Și lucrul acesta ar trebui să fie valabil pentru toată lumea. Chiar dacă simțim că universul ni se prăbușește, trebuie să ne ridicăm și să ne uităm în sus, pentru că tot timpul ne va aștepta o surpriză” , a declarat Ellie White pentru site-ul oficial Cat Music.

Enjoy! 🙂

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Ellie White – Ce va ramane din noi (Official Lyric Video) NEW SINGLE 2020, NEW SONG



Watch the official lyric video for Ce va ramane din noi performed by Ellie White. By Cat Music (YouTube), 4 mar. 2020

Sursa: cristirou.wordpress.com

Click pe link dacă vrei să vezi și MELODIE NOUĂ: Ellie White – ”Obsesia” (2020), OFFICIAL AUDIO, NEW SINGLE!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu