sâmbătă, 18 iulie 2020

PIESĂ NOUĂ: Florian Rus - ”Cu dorul meu de tine” (2020). VIDEOCLIP NOU, SINGLE OFICIAL

Florian Rus a lansat ”Cu dorul meu de tine”, o melodie nouă și videoclipul oficial al cântecului, pe canalul său de YouTube în 8 iulie 2020. Piesa ”Cu dorul meu de tine” (Florian Rus) este compusă de Florian Rus, Vlad Lucan și Petre Octavian Ioachim pe versurile scrise de Florian Rus, fiind produsă de Roton Music Romania.
Regia clipului noului single ”Cu dorul meu de tine” (Florian Rus), o producție video Loops Production, îi aparține lui Alexandru Mureșan (NGM Creative) care s-a ocupat și de filmări. Protagoniștii videoclipului sunt Florian Rus, Oana Moșneagu și Alex Toader.
Pe canalul oficial de YouTube al lui Florian Rus, găsiți și versurile cântecului ”Cu dorul meu de tine”. Enjoy!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Florian Rus - Cu dorul meu de tine | Official Video, New Single 2020, New Song



Asculta piesa si aici🔊: https://rtn.lnk.to/cu_dorul_meu_de_tine
Management florianrus: Alex Cotofana | alex.cotofana@roton.ro / 0731 996 800
Booking florianrus: Mirona Iacob | mirona.iacob@roton.ro / 0737 460 360
Editor: Roton Music Publishing
© & (P) 2020 ROTON MUSIC
DOP: Alexandru Muresan
Coordonator Productie: Radu Lupu
Producator Executiv: Alex Toader
Asistent Productie: Sebastian Cebuc
1st AD: Andra Marta
Cristina Poszet
Make-up & Hair: Raluca Moldoveanu
Styling: Dimache Ionut
Gaffer: Grecu Petre Mihai
Electricieni: Gritsch Marius
Nita Cristinel
Grip: Eremia Nicolae
Scenograf: Alexandra Maria Putineanu
Master Props: Munteanu Adrian
Props: Ionica Razvan
Ionita Cirpian
Pelaru Mircea
Nistor George
Nicolaie Mihai
Focus Puller & Camera Assistent: Andrei Martalog
Motion Control System: Black Mantis
Black Mantis Operator: Stefan Buzea
Black Mantis Assistent: Octavian Iurascu
VFX: Mopi Studio
VFX Supervisor: Dan Floroiu
by Florian Rus (YouTube), 8 iul. 2020

Sursa: cristi-raraitu.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu