duminică, 2 august 2020

VIDEOCLIP NOU: ALB NEGRU - ”Vremuri Noi” (2020). MELODIE NOUĂ, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE

Lui Andrei si Kamara li s-au alaturat Rares si Ralflo! Aceasta este noua formula a trupei!

”Nu cred ca mai exista o trupa de baieti care sa sune asa cum sunam noi live si din motivul acesta cred eu ca este un castig, atat pentru noi ca trupa cat si pentru muzica romaneasca!”

La vremuri noi, oameni noi! Aceasta zicala li se potriveste acum de minune baietilor din trupa ALB NEGRU, care, odata cu lansarea noului lor single “Vremuri noi” lanseaza practic oficial si noua formula de trupa. Lui Andrei Stefanescu si Kamara li s-au alaturat prietenii si colaboratorii lor de suflet, alaturi de care au scos multe melodii de succes, printre care si “Mi-e sete de tine”, Rares Varniote si Ralflo!

“Incepand cu aceasta piesa “Vremuri noi”, Rares si cu Ralflo intra in trupa ALB NEGRU. De-acum incolo noi patru vom fi ALB NEGRU si ma bucur nespus de mult ca pentru ALB NEGRU au venit vremuri noi! Asa se numeste si noua noastra piesa, culmea, nu ajunsesem la studio pentru a face aceasta piesa ci alta, in varianta ALB NEGRU feat, Ralflo si Rares si apoi ne-am decis ca trupa sa fie in patru de-acum inainte, noua formula. Piesa “Vremuri noi” a venit practic sa anunte acest update al trupei. Se anunta vremuri noi pentru noi si suntem foarte fericiti. Aceasta piesa ne reprezinta, este foarte frumoasa, pozitiva, o piesa care da speranta, o piesa care te face sa nutresti sentimente pentru cel de langa tine, te ajuta sa iti dezvolti aceasta zona, sa o hraneasca cumva si noi ne bucuram foarte mult ca reusim sa dam mai departe ceva din noi catre public si putem sa aducem zambete si fericre in sufletele altora!”, spune Kamara.

Ce spune Andrei Stefanescu despre noua formula a trupei si noul single ALB NEGRU?
“Mie personal mi se pare ca “s-a facut dreptate”! Am adus langa noi doi cantareti adevarati, doua caractere adevarate, doi oameni cu care am avut cel mai mare succes pe care ALB NEGRU l-a inregistrat vreodata. Suntem colegi si la Nationala Artistilor, suntem prieteni si in afara scenei, cantam foarte bine impreuna, ne simtim foarte bine pe scena, avem foarte multe evenimente la care am participat si ne-am sustinut unii pe ceilalti. Trupa ALB NEGRU are acum doi membri care trebuiau sa fie mai demult in aceasta trupa, chiar odata cu piesa “Mi-e sete de tine”. Au trecut anii, ne-am maturizat si iata-ne ajunsi in fata unui moment foarte important pentru noi. Aceasta pandemie cred ca ne-a luminat oarecum si ne-a dat aceasta solutie si anume, de a fi mai multi! Nu cred ca mai exista o trupa de baieti care sa sune asa cum sunam noi live si din motivul acesta cred eu ca este un castig, atat pentru noi ca trupa cat si pentru muzica romaneasca! Cu ocazia asta am scos si o piesa care chiar asta arata – “Vremuri noi!” – atat pentru noi – trupa ALB NEGRU – cat si pentru cei care vor asculta piesa. “Vremuri noi” – pentru ca suntem intr-o permanenta schimbare, totul se schimba in jurul nostru, traim niste vremuri noi, iar noi suntem in picioare si iata-ne poate, mai puternici ca inainte! O piesa frumoasa, pe care am iubit-o inca din prima zi in care am ascultat-o si cred eu ca si publicul de la noi din tara o va iubi, atat piesa , cat si noua formula ALB NEGRU”!

“Ce pot spune despre noua piesa “Vremuri noi”? Sincer, de la “Mi-e sete de tine” nu am mai simtit asa vibe si asa bucurie, mai ales ca am pastrat si formula castigatoare. Este o piesa de vara, in stilul nostru reggae, cu care am avut succes mereu! Vorbind despre noua formula a trupei, ma bucur sa fac parte din acest proiect, asa cum m-am bucurat si pana acum, sa fim patru nebuni frumosi, dar de data asta sub numele de ALB NEGRU toti patru! Sau, cel mai simplu, am scapat de feat. Ralflo cu Rares. Glumesc! Piesa “ Vremuri noi” a venit cum nu se putea mai bine in perioada asta, mai ales ca am facut si trecerea de la colaborarea dintre noi, la formula oficiala, si mai ales vremurile pe care le traim cu totii. Speram sa va placa asa cum ne place si noua piesa!”, adauga si Rares, incantat de noua formula, cea oficiala de patru baieti, a trupei ALB NEGRU!

Ralflo s-a declarat si el extrem de incantat pentru faptul ca acum face parte oficial din noua formula ALB NEGRU: “Pentru mine este o onoare ca dupa 8 ani de zile de colaborari si de concerte sa fac parte oficial din trupa ALB NEGRU. Parca asa era si scris! Nu este o mare schimbare pentru ca noi tot asa mergeam la concerte, in formula de patru, dar acum este o implinire totala! Simt o mare bucurie si ne vom bucura pe scena toti patru, tot restul vietii! Piesa “Vremuri noi” vorbeste despre iubire, ca de obicei, noi asa cantam. Chiar daca noi am trecut peste ceva foarte complicat si foarte greu, ramanem impreuna si in “Vremuri noi”!”

Sursa: https://www.sprintmedia.ro/vremuri-noi-pentru-alb-negru/

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: ALB NEGRU - Vremuri Noi | Videoclip Oficial, 2020 New Single, New Song



Vremuri Noi in interpretarea trupei ALB NEGRU in noua componență. (C) 2020 Sprint Music
SUBSCRIBE 🔥 Sprint Music Official YT:
http://smarturl.it/SubscribeSprintMusic
Concerte:
Marius China | 0723315180 | marius.china@sprintmedia.ro
Sprint Music Online:
Facebook: https://www.facebook.com/SprintMusic
Site Oficial: http://www.sprintmedia.ro
Muzica: Rares Varniote & Ralflo (Raphael Wehrlen)
Text: Kamara (Kamara Ghedi)
Chitari: Vlad Crețu (Supermarket)
Regie si Scenariu: Kamara
D.O.P. & Colorizare: Octavian Lucian
Actrite:
Doina Teodoru @doina.teodoru
Diana Sar @dianasar
Roxana Niculae @roxananiculae
Oana Zara @oanazara
Multumim Crema Beach Mamaia Nord pentru locație
#AlbNegru #SprintMusic #MuzicaPop
by Sprint Music (YouTube), 20 iul. 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu