miercuri, 5 august 2020

MELODIE NOUĂ: Andreea Bălan - ”Nu mai doare” (2020). VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

Andreea Bălan a lansat ”Nu mai doare”, o melodie nouă și videoclipul oficial al cântecului, pe canalul său de YouTube miercuri, 5 august 2020. Piesa ”Nu mai doare” (Andreea Bălan) este compusă de Ionuț Bacula (Papu) și Vlad Manolache, membri ai trupei Zero. Videoclipul noului single ”Nu mai doare” (Andreea Bălan) a fost regizat și produs de Vlad Roșca și Roxana Paulică.
Coregrafia îi aparține lui Dragoș Roșu (Istvan) care este și protagonist în clipul melodiei ”Nu mai doare” alături de Andreea Bălan.
"Întotdeauna mi-am dorit să ies din zona de confort și să încerc să mă autodepășesc, să trec peste orice obstacol, să fac lucruri deosebite și să surprind. «Nu mai doare» reprezintă un alter ego, o parte din mine care se simte mai puternică după experiențele avute și pregătită să meargă mai departe. Mi-a plăcut mult viziunea Roxanei Paulică și a lui Vlad Roșca și modul în care au știut să pună în valoare acea latură. Mi-am propus ca împreună cu ei să conturez o poveste emoțională, pe care să o prezint prin muzică. Piese precum «Inimă de fier» și «Am crezut în basme» reprezintă pașii către vindecare și fericire și cu siguranță vor urma și alte povești", a declarat Andreea Bălan, cu ocazia lansării cântecului ”Nu mai doare”.
Enjoy!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: ANDREEA BĂLAN - NU MAI DOARE (Official Video) NEW SINGLE 2020, NEW SONG



PIESA NOUA 2020: ANDREEA BALAN - NU MAI DOARE (VIDEOCLIP OFICIAL)
Dansatori: Ruge Petrisor, Elena Marin, Elena Trinca, Georgiana Radulescu, Miruna Militru, Arghir Adriana, Denisa Ispir
TikTok: andreeabalanofficial
Booking Madalina Nicolai: 0745 333 111
Styling: Anda Crapatureanu
Make-up: Diana Ionescu
Hair: Catalin Manolache
by Andreea Balan (YouTube), 5 aug. 2020

Click pe link dacă vrei să vezi și MELODIE NOUĂ: Andreea Bălan - ”Am crezut în basme” (2020), VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE!

Sursa: cristi-raraitu.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu