marți, 26 mai 2020

MELODIE NOUĂ: Andreea Bălan - ”Am crezut în basme” (2020). VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

Andreea Bălan a lansat ”Am crezut în basme”, o melodie nouă și videoclipul oficial al cântecului, pe canalul său de YouTube marți, 26 mai 2020. Piesa ”Am crezut în basme” (Andreea Bălan) este compusă de Ionuț Bacula (Papu) și Vlad Manolache de la trupa Zero, fiind produsă de Cat Music Romania. Vlad Roșca și Roxana Paulică au regizat și produs videoclipul noului single ”Am crezut în basme” (Andreea Bălan).
”«Am crezut in basme» spune povestea mea dar si a celor care au avut un vis si acel vis s-a destramat. Iubim, suferim si apoi renastem si o luam de la capat.”, a scris Andreea Bălan pe pagina sa oficială de Facebook, la lansarea noului cântec.
„Întotdeauna am cântat piesele care m-au reprezentat, inspirate din experiențele mele. Această piesă este o poveste pe care am trăit-o și o trăiesc în continuare, dar care în final, mă va face mai puternică. Sunt convinsă că foarte mulți oameni se vor regăsi. De aceea, este foarte important să ne dăm seama că până la urmă, durerea face parte din procesul vindecării. Și, mai ales, din viață!”, a declarat Andreea Bălan pentru site-ul oficial Cat Music.
„Mi-a făcut plăcere să putem recrea în videoclip tabloul lui Picasso, «Garçon à la Pipe». Momentul reprezintă înțelegerea mea și faptul că m-am pus și în locul celuilalt și am înțeles viziunea și sentimentele sale. Un cadru destul de dificil a fost acela în care am purtat rochia de mireasă din nou pentru a exprima acea etapă când începi o relație și te implici trup și suflet. Însă, din păcate, sunt momente în care ajungem la final, plini de «urme», iar inima este făcută bucăți. În acele clipe, devii mai puternic”, a adăugat artista.
Enjoy!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: ANDREEA BALAN - Am crezut in basme (Official Video) NEW SINGLE 2020, NEW SONG



Piesa noua 2020: ANDREEA BALAN - Am crezut in basme | Videoclip oficial
Booking Madalina Nicolai: 0745 333 111
Styling: Anda Crapatureanu
Hair: Adonis Enache
Make-Up: Diana Ionescu
by Andreea Balan (YouTube), 26 mai 2020

2 comentarii:

  1. E frumoasă. Și videoclipul are prospețime, ca luna cu flori 🌸🌺🌻🌹🌷🌼💐! Mă bucur că nu a renunțat la muzică.
    Mulțumim pentru recomandare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut noua melodie si videoclipul lansate de Andreea Balan. Cu multa placere! Multumesc si eu pentru comentariu! :)

      Ștergere