miercuri, 13 mai 2020

Roxen - ”Spune-mi” (melodie nouă 2020, videoclip oficial, new single)

Roxen a lansat ”Spune-mi”, o melodie nouă și videoclipul oficial al cântecului, pe canalul său de YouTube miercuri, 13 mai 2020. Piesa ”Spune-mi” (Roxen) este compusă de Florian Rus, Viky Red și Roxen pe versurile scrise de Florian Rus și Roxen, fiind produsă de Viky Red pentru Global Records. Anton Sandu (SAN) a regizat videoclipul noului single ”Spune-mi” (Roxen), care a fost filmat de Paul Tatcu și produs de Loops Production.
"Am scris piesa «Spune-mi» împreună cu Florian Rus, căruia îi mulțumesc pentru această colaborare. Chiar dacă este o piesă melancolică, aduce în același timp energie, iar ritmul ei cu siguranță mă reprezintă, la fel cum mă reprezintă și clipul, pe care-l iubesc. Sper să vă placă și vouă la fel de mult și să vă dea o stare bună", a declarat Roxen, reprezentanta României la Eurovision 2021, cu ocazia lansării noului cântec.
Enjoy!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Roxen - Spune-mi | Official Video, New Single 2020, New Song



by ROXEN (YouTube), 13 mai 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu