miercuri, 27 mai 2020

PIESĂ NOUĂ: Delia – ”Aruncă-mă” (2020). VIDEOCLIP NOU, SINGLE OFICIAL

Delia Matache, una dintre cele mai bune voci feminine din România, a lansat o melodie nouă, ”Aruncă-mă”, și videoclipul oficial al cântecului pe YouTube luni, 13 ianuarie 2020. Piesa ”Aruncă-mă” (Delia) este compusă de către Delia și Alex Cotoi pe versurile Deliei, fiind produsă de Alex Cotoi pentru Global Records Romania. Regia videoclipului noului single”Aruncă-mă” (Delia) îi aparține lui Bogdan Daragiu, iar producția clipului muzical, echipei Loops Production.
După opinia mea, noua piesă cu influențe rock a Deliei va urca rapid în topuri lângă hiturile românești din 2020. Enjoy!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Delia – Arunca-ma (Official Video) NEW SINGLE 2020, NEW SONG



by Delia (YouTube), 13 ian. 2020

Sursa: cristirou.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu