luni, 25 mai 2020

PIESĂ NOUĂ: Mahmut Orhan & Irina Rimes - ”Nu vreau” (2020). VIDEOCLIP NOU, SINGLE OFICIAL

Mahmut Orhan și Irina Rimes au lansat ”Nu vreau”, o melodie nouă și videoclipul oficial al cântecului, pe canalul de YouTube Ultra Music luni, 25 mai 2020. Piesa ”Nu vreau” (Mahmut Orhan feat. Irina Rimes) este a treia colaborare dintre DJ-ul turc și Irina Rimes, după melodiile ”Schhhh” și ”Hero”.
”Piesa asta este tot ce-am putut să scriu mai frumos de când mă știu. E tot ce-am putut să scot din sufletul meu, acum, la răscrucea drumurilor în viața mea de femeie.”, a scris Irina Rimes pe pagina sa oficială de Facebook, la lansarea videoclipului noului single ”Nu vreau” (Mahmut Orhan featuring Irina Rimes).
Precedentul single lansat de Irina Rimes a fost ”Sarea de pe rană”, care a încheiat albumul ”Cosmos”. Enjoy!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Mahmut Orhan & Irina Rimes - Nu Vreau (Official Video) Ultra Music, NEW SINGLE 2020, NEW SONG



Piesa noua 2020: Mahmut Orhan & Irina Rimes - Nu Vreau
Mahmut Orhan & Irina Rimes - Nu Vreau by Ultra Music https://ffm.to/nuvreau
The Latest & Greatest from Ultra Music https://ffm.to/officialvideos
by Ultra Music (YouTube), 25 mai 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu