vineri, 15 mai 2020

PIESĂ NOUĂ: ANTONIA - ”Como ¡Ay!” (2020). VIDEOCLIP NOU, SINGLE OFICIAL

Antonia a lansat ”Como ¡Ay!”, o melodie nouă și videoclipul oficial al cântecului, pe YouTube vineri, 15 mai 2020. Piesa ”Como ¡Ay!” (Antonia), interpretată în limba spaniolă, este compusă de Minelli (Luisa Luca) și Alex Cotoi pe versurile scrise de Minelli (Luisa Luca) și Spania99 (Andrei Mateos), fiind produsă de Alex Cotoi pentru Global Records.
Regia videoclipului noului single ”Como ¡Ay!”, o producție Loops Production, îi aparține lui Bogdan Păun (NGM Creative), iar de filmări s-a ocupat Alexandru Mureșan.
”Abia așteptam să lansez această piesă, este făcută de ceva timp și cred că acum a venit momentul potrivit să o împărtășesc cu voi. Mulțumesc lui Minelli, Spania99 și bineînțeles lui Alex Cotoi”, a spus Antonia la lansarea noului cântec.
”Ca la filmările oricărui videoclip, am lungi ore de stat pe set, dar cu un rezultat superb. Mă bucur tare că am făcut parte din acest proiect, m-am simțit super bine pe set cu Antonia și echipa ei. Cred că a fost o oportunitate bună de colaborare dintre doi artiști Global din sfere diferite care cred eu, este benefică de ambele părți (aș fi cântat și eu, dar nu știu :)). Antonia e o tipă foarte faină, down-to-earth, funny și beyond-laws beautiful. Îmi place mult energia ei și, deși a trebuit să fug de pe platou la un moment dat ca să ajung la un interviu, m-am bucurat de susținerea echipei din punct de vedere al programului. Abia aștept să-l vedem live, online, cu toții! Such a vibe!”, a declarat Alina Ceușan cu ocazia lansării videoclipului piesei ”Como ¡Ay!” (Antonia).
Enjoy!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: ANTONIA - Como ¡Ay! | Official Video, New Single 2020, New Song



"Como ¡Ay!" https://backl.ink/142426725
Booking & Licensing:
booking@globalrecords.com | +40.0757.104.166
https://globalbooking.ro/antonia
licensing: licensing@globalrecords.com
by ANTONIA (YouTube), 15 mai 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu