joi, 14 mai 2020

PIESĂ NOUĂ: RUBY - ”Suavemente” (2020). VIDEOCLIP NOU, SINGLE OFICIAL

Ruby a lansat ”Suavemente”, o melodie nouă și videoclipul oficial al cântecului, pe canalul de YouTube Cat Music joi, 14 mai 2020. Piesa ”Suavemente” (Ruby) este compusă de Gabriel Istrate, Demi Enri, Andrei Iorga și Adelina Stângă pe versurile scrise de Adelina Stângă. ”Suavemente” este primul cântec interpretat de Ruby în limba spaniolă. Regia videoclipului noului single ”Suavemente” (Ruby) îi aparține lui Octavian „Kobzzon” Malai, cineast de succes din Republica Moldova.
„Piesa «Suavemente» face parte dintr-o serie de melodii pe care urmează să le lansez, cu tot cu videoclip, care nu vor fi în limba romană. Am emoții și sunt foarte încântată că nu am mai lansat piese în altă limbă, cam de pe la începuturile carierei mele. Sper că vă veți îndrăgosti de piesele astea la fel cum am făcut-o și eu când le-am ascultat pentru prima dată. Piesa este scrisă și compusă de bunul și vechiul meu prieten Shift Baby, Enri Demi și Iraida. Hai, băgați-vă și ascultați piesa, pupi!”, a declarat Ruby pentru site-ul oficial Cat Music, la lansarea noului cântec.
Pe canalul oficial de YouTube Cat Music, găsiți și textul piesei ”Suavemente” (Ruby). Enjoy!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: RUBY - Suavemente (Official Video) NEW SINGLE 2020, NEW SONG



Watch the official music video for Suavemente performed by RUBY
by Cat Music (YouTube), 14 mai 2020

Click pe link dacă vrei să vezi și MELODIE NOUĂ: Adrian Sînă feat. Ruby - ”Prieteni buni” (2020), VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu