vineri, 22 mai 2020

MELODIE NOUĂ: Randi - ”Femeia care m-a învins”, VERSURI (2020). VIDEOCLIP NOU, SINGLE OFICIAL

Randi a lansat ”Femeia care m-a învins”, o melodie nouă și videoclipul oficial al cântecului, pe canalul de YouTube Famous Production vineri, 22 mai 2020. Piesa ”Femeia care m-a învins” (Randi) este compusă de Randi (Andrei Ropcea), orchestrată de Randi și Alin Ciprian Ilieș, fiind produsă de Famous Production.
Regia videoclipului noului single ”Femeia care m-a învins” (Randi) îi aparține lui Spoiala Arcadie, iar de filmări s-a ocupat Spoiala Dima. Coregrafia a fost realizată de Yuri Ribak, iar producția video, de Spoiala Brothers din Chișinău.
"Mi-am dorit ca videoclipul să fie diferit, mai dinamic și cinematografic și, mai ales, să vină ca o antiteză a poveștii despre iubire profundă și emoții. Astfel, videoclipul vorbește despre o luptă fizică, deloc ușoară, în care ea mă învinge", a declarat Randi, spunând că decorul a fost construit de la zero, special pentru filmarea clipului piesei ”Femeia care m-a învins”.
Enjoy!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Randi - Femeia care m-a invins | Official Video, New Single 2020, New Song



Versuri Randi - Femeia care m-a invins (lyrics):

Credeam ca-i mai bine ca mine, cu sufletul neiubit
Zburam nebun si cadeam fara vise, pana ai venit
Am vrut sa te-nvat cum sa pleci, fara sa iti pese
Voiam sa uit chipul tau de copil, dar parca nu-mi iese

Nu pot sa lupt cu tine dragoste
Caldura ta imi rupe armele
Si mintea mea spune nu
Dar sufletul stie deja ca tu

Tu esti femeia care m-a invins
Al sufletului dulce compromis
Promit sa te iubesc acum si-n vis
Tu esti femeia care m-a invins

Voiam sa te las sa ma lasi, pe drumuri ratacite
Si cautam sa raman cum eram, cu ganduri ne-mplinite
Luptam cu tine-mpotriva mea, credeam ca esti doar o minciuna
Eu nu am vrut sa te vreau pana cand mi-ai dus inima pe luna

Nu pot sa lupt cu tine dragoste
Caldura ta imi rupe armele
Si mintea mea spune nu
Dar sufletul stie deja ca tu

Tu esti femeia care m-a invins
Al sufletului dulce compromis
Promit sa te iubesc acum si-n vis
Tu esti femeia care m-a invins

Prea multa dragoste o sa te omoare sigur baiatule
Vocea din mine imi spunea tine-ti inchisa inima
Nu stiu cum ai stiut sa pui, in mine un colt al raiului
Tu fara arme-ai dezarmat o inima de barbat

(C) & (P) 2020 Famous Production

by Famous Production (YouTube), 22 mai 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu