vineri, 23 iulie 2021

PIESĂ NOUĂ: SICKOTOY, Randi – ”Dancin’ To Forget” (2021). VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

Sickotoy și Randi au lansat ”Dancin’ To Forget”, o melodie nouă și videoclipul oficial al cântecului, pe YouTube în 2 iulie 2021. 
Piesa ”Dancin’ To Forget” este compusă de Randi și Sickotoy pe versurile scrise de Randi. Noul single ”Dancin’ To Forget” a fost produs de Sickotoy și Randi pentru Global Records și Famous Production.
Khaled Mokhtar și Gabriel Molnar au regizat videoclipul muzical. 
„Am știut încă de la început că piesa asta va fi o colaborare unică, iar Randi este una dintre vocile pe care nu poți să le confunzi niciodată. Am lucrat cu mult drag la piesa asta deoarece este poate una dintre cele mai sensibile piese pe care eu le-am produs. Și faptul că iese alături de Randi, nu poate decât să mă bucure”, a spus Sickotoy, Alexandru Cotoi pe numele lui real, la lansarea melodiei.
”«Dancing to forget» vorbește despre refugiul pe care îl reprezintă uneori dansul pentru noi. Dansul uitării problemelor în relație, sau a tuturor lucrurilor care nu se întâmplă așa cum ne-am dori. Este o fugă de realitate, de frustrări și de tot ceea ce nu ne face fericiți. Pe alocuri ironică, piesa vorbește despre euforia de moment pe care o ai atunci când bei, dansezi și te prefaci că totul e bine. Departe de ideal, cei doi «protagoniști» ai piesei ascund în privirile amețite de alcool și dans adevăruri pe care nu vor să le recunoască și iată că așa dansul devine evadarea de moment dintr-o realitate pe care nu și-au dorit-o”, a declarat Randi, la lansarea noului cântec. 
Enjoy! 🙂

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: SICKOTOY x Randi – Dancin’ To Forget | Official Music Video, 2021 NEW SINGLE, NEW SONG


by SICKOTOY (YouTube), 2 iul. 2021 

Sursa: cristirou.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu