miercuri, 29 decembrie 2021

10 peisaje de iarnă superbe, poze din diferite locuri ale lumii. Miercurea fără cuvinte (418)

Am ales astăzi 10 poze superbe cu peisaje de iarnă, imagini din diferite zone ale lumii, publicate pe site-ul 500px.com. A venit vremea episodului 418 din serialul cu fotografii, intitulat "Miercurea fără cuvinte". Mai multe poze descoperiți pe blogul Floare de Colt. Happy Wordless Wednesday! 😃
   
Betlejemka Hut by Karol Nienartowicz on 500px.com
Betlejemka Hut by Karol Nienartowicz Arctic freeze by Firefly Imaging trees by Sumio Moriya Frozen lake by Dmitry Sidoruk Syðrugøta Harbour in winter by James Currie In Cold of the Morning by Michael Bottari Ciel d'hiver by Andre Villeneuve Be Cold by dantyartphotography White Tree by Hansjuerg Buehler Still Sleeping by Adrian Zurbriggen 

Copyright © 2021 500px. All rights reserved. All photographs are the properties of the authors.

6 comentarii:

  1. Am hoinarit, m-am jucat cu zapada, am inghetat un pic si m-am intors la cabana din prima foto, la caldurica. 😊
    Zi frumoasa iti doresc, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, la fel, Diana! Dupa Anul Nou o sa fie si 14 grade la noi. :)) O zi faina!

      Ștergere
  2. Trebuie sa recunosc ca sunt minunate imaginile.
    Sa tot hoinaresti. Eu ma gandeam la un om de zapada si apoi la un vin fiert...😊
    Multumesc, Cristi!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iarna asta am vazut-o numai prin imagini,pana acum.Nu se stie,poate va veni si la mine.Numai bine!

    RăspundețiȘtergere