vineri, 17 decembrie 2021

10 poze superbe cu animale domestice și sălbatice din diferite zone ale lumii. Miercurea fără cuvinte (417)

Am ales astăzi 10 poze superbe cu animale domestice și sălbatice, imagini din diferite zone ale lumii, publicate pe site-ul 500px.com. A venit vremea episodului 417 din serialul cu fotografii, intitulat "Miercurea fără cuvinte". Mai multe poze descoperiți pe blogul Floare de Colt. Happy Wordless Wednesday! 😃
   
frosty morning by Tamara Filipowicz on 500px.com
frosty morning by Tamara Filipowicz Un oiseau nomme mesange by Andre Villeneuve On half leg too by Daniel Buzas Green bee eater by Muhammad Farooq Great Egret by Christopher Schlaf 🌲 Marie 💕 by Kontrafuris Georgios Red Fox by Greg Drozda On the hunt by Mert Esmer Winter wonderland by Tiia Tahvanainen Dama by bettphotos 

Copyright © 2021 500px. All rights reserved. All photographs are the properties of the authors.

6 comentarii:

  1. Le-am tot privit si... n-am cuvinte! 😊 Un deliciu pentru ochi!
    Weekend frumos iti doresc, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce fotografii superbe ai ales! Animale unul mai frumos decât altul, o încântare să le privești!

    Seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma tot intrebam ce ai sa alegi pentru saptamana asta!
    Imi vine si mie sa incep ca Diana! 'Le-am tot privit si...'. As adauga totusi ca privirile lor oglindesc mai multa inteligenta decat ne putem noi imagina!
    Multumesc, Cristi! Superbe imagini!
    Happy Azi si weekend placut! 😊


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Suzana! Animalele sunt foarte expresive... Weekend fain si tie! :)

      Ștergere