miercuri, 12 ianuarie 2022

12 fotografii cu peisaje de iarnă superbe din diferite zone ale lumii. Miercurea fără cuvinte (419)

Am ales astăzi 12 poze superbe cu peisaje de iarnă, imagini din diferite zone ale lumii, publicate pe site-ul 500px.com. A venit vremea episodului 419 din serialul cu fotografii, intitulat "Miercurea fără cuvinte". Mai multe poze descoperiți pe blogul Floare de Colt. Happy Wordless Wednesday! 😃
   
Freezing river by Dmitrii Drozdov on 500px.com
Freezing river by Dmitrii Drozdov My place to be by Dimo Hristev Frozen morning by Robert Didierjean Morning light by Peter Zajfrid Meltdown by Ryan Dyar Moraine lake by Tanner Wendell Stewart Winter in Carinthia by Bernd Ettinger Emerald Lake by Jean Bergeron Winter Tale 29 by Ünsal Ödemiş Winter 103.2 by Line Martel ALPS VIEW by Michael Kraus Can we skip to the good part by Gerard Anton 

Copyright © 2022 500px. All rights reserved. All photographs are the properties of the authors.

12 comentarii:

  1. Foarte frumoase peisajele. Mi-ar placea o vacanta fara griji intr-o astfel de locatie, cu o cana de ceai fierbinte in mana pe o terasa cu o asemenea priveliste in fata.

    RăspundețiȘtergere
  2. La altii e zapada! Vreau si eu, in oras. Nu ma mai joc! Imi iau zapada si-am plecat! Superbele peisaje le las, sa se bucure si altii. 😊
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand vad astfel de imagini, iarna chiar pare minunata!
    Cred ca cel mai mult imi place a doua imagine si cea cu pasarile, chiar daca toate arata superb!
    Happy WW, Cristi! Multumesc pentru alegerile de azi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Love these snowscapes you shared! Stunning!

    Happy Thursday, Cristi!

    RăspundețiȘtergere