joi, 2 februarie 2023

5 imagini superbe, poze din diferite locuri ale lumii. Miercurea fără cuvinte (443)

Am ales astăzi 5 poze superbe, imagini din diferite zone ale lumii, publicate pe site-ul Flickr.com. A venit vremea episodului 443 din serialul cu fotografii, intitulat "Miercurea fără cuvinte". Mai multe poze descoperiți pe blogul Floare de Colt. Happy Wordless Wednesday! 😃
   Awakening Steve Cole - Awakening The Watchers 
Ryan Dyar - The Watchers Vestrahorn Refections Hughie O'Connor - Vestrahorn Refections I'm Owl wet faced Paul Wright - I'm Owl wet faced Eskişehir'de Kış olym. - Eskişehir'de Kış

Copyright © 2023 Flickr. All rights reserved. All photographs are the properties of the authors.

12 comentarii:

  1. Ce frumoase! M-am ciocnit de bufnita si am ramas putin blocata, dar apoi m-am plimbat peste tot. Sunt uimitoare! Multumesc frumos, Cristi!
    Happy Azi si un final de saptamana fain! 🙂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Suzana! Imi pare bine ca ti-au placut pozele! Weekend placut si tie! :)

      Ștergere
  2. My favourite this week - the owl in flight.
    Hugs and blessings, Cristi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Superba imagini!! Eu inca mai vreau iarna - asa ca ultima poza mi s-a parut ca cireasa de pe tort :D
    Happy azi!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vine acusi gerul, dar cu zapada mai putina, se pare. :)) O zi faina, Rux!

      Ștergere
  4. Toate sunt frumoase, dar am rămas rătăcind prin valurile din prima poză
    O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut imaginile! Multumesc! O zi faina! :)

      Ștergere
  5. In primele doua poze: spuma valurilor si spuma norilor! Fain!
    Bufnita care s-a spalat pe fatza e mooooortala!!!! 😊
    Weekend frumos iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord! Bufnitele sunt foarte expresive! :)) Multumesc, Diana! Weekend placut si tie! :)

      Ștergere
  6. Foarte frumoase! Mi-a plăcut cel mai mult a doua poză! Duminică frumoasă!

    RăspundețiȘtergere