miercuri, 22 februarie 2023

5 imagini superbe, fotografii din diferite locuri ale lumii. Miercurea fără cuvinte (446)

Am ales astăzi 5 poze superbe, imagini din diferite zone ale lumii, publicate pe site-ul Flickr.com. A venit vremea episodului 446 din serialul cu fotografii, intitulat "Miercurea fără cuvinte". Mai multe poze descoperiți pe blogul Floare de Colt. Happy Wordless Wednesday! 😃
  vintage Lens photography Steffen Østli - vintage Lens photography Fairy tale by fairies told Beppe Rijs - Fairy tale by fairies told good morning Venice Carsten Heyer - good morning Venice Red Fox in gorgeous winter coat, Ontario mpmark - Red Fox in gorgeous winter coat, Ontario Primrose [Explore 2023-02-20] Roland - Primrose

Copyright © 2023 Flickr. All rights reserved. All photographs are the properties of the authors.

14 comentarii:

  1. Pisicuta aceea m-a dus cu gandul la un Ras. Si inevitabil.. am ras :))
    Peisajul povestilor scrise de zane m-a bucurat - mi-a amintit si el de ceva - de timpul petrecut ca sa fac un puzzle de iarna de 1500 de piese :)). Piese mici.

    Mi-a placut mult fotorafia din Venetia - cumva altfel decat cele pe care le mai vazusem - am o particica de Venetie sub forma de puzzle 3D. :)

    Vulpii ii sta bine in blana ei si blanii ii sta bine la locul ei. Si amandoua arata superb pe zapada, la locul lor. :)

    Primule albe nu am vazut si nici nu cred ca am vazut pana acum (deobicei vedeam si am avut colorate). Asa ca m-am bucurat sa le descopar azi in fotografie :)
    Multumesc!
    Happy WW!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Rux! Imi pare bine ca ti-au placut pozele alese de mine azi. Happy WW! :)

      Ștergere
  2. Mereu apar idei interesante din pozele tale! M-am pierdut putin pe drumul ala, insa m-am intors si am admirat mai departe. Foarte frumoase imagini.
    Multumesc, Cristi! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Suzana! Ma bucur ca ti-au placut imaginile de azi! Happy WW! :)

      Ștergere
  3. imi place mult pisicuta dar mai ales, imaginea aceea invaluita in ceata, in Venetia ♥ Minunate fotografii!
    Happy WW, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut pozele! Happy WW, Carmen! :)

      Ștergere
  4. The kitty is my favourite this week.
    Hugs and blessings, Cristi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-a plăcut mult, atât poza cu șoseaua care străbate pădurea, cât și imaginea de mai jos cu Veneția. Superbe! Multe salutări, Cristi!

    RăspundețiȘtergere