miercuri, 31 mai 2023

5 poze superbe, imagini din diferite locuri ale lumii. Miercurea fără cuvinte (455)

Am ales astăzi 5 poze superbe, imagini din diferite zone ale lumii, publicate pe site-ul Flickr.com. A venit vremea episodului 455 din serialul cu fotografii, intitulat "Miercurea fără cuvinte". Mai multe poze descoperiți pe blogul Floare de Colt. Happy Wordless Wednesday! 😃
  Northern Parula Nitin Patel - Northern Parula Unforgettable Canadian Rockies from a Bird's-eye view Mark PARADOX - Unforgettable Canadian Rockies from a Bird's-eye view spotlight Mike - spotlight Spring day: Full of contrasts Peter Hungerford - Spring day: Full of contrasts - A local view from near Basel, Switzerland Untitled Photo by Nenad Ristic

Copyright © 2023 Flickr. All rights reserved. All photographs are the properties of the authors.

10 comentarii:

  1. Ce fotografii frumoase! Ce colorit, ce claritate! Superbe!
    Multumim Cristi draga 🤗 Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce spectaculoase imaginile. Peisajul cu macul o pun insa pe primul loc.
    Roseata parca este o mandala florala!
    Multumesc mult, Cristi!
    Happy WW si o vara faina!

    RăspundețiȘtergere
  3. Astazi am o preferata - a patra poza. (si nu pentru ca am avut si eu o poza cu maci - pe care am primit-o de la Tati - adica nu am fost subiectiva :D).
    Mi se pare super frumos peisajul.. si in ton cu anotimpul.
    Si.. atat de verde :D. Plus furtuna aceea care se apropie.. sa inlesneasca un somn bun dupa-amiaza :))
    Happy ww :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Love the stunning photos, Cristi.

    Hugs and blessings

    RăspundețiȘtergere