miercuri, 28 iunie 2023

5 poze superbe, imagini din diferite locuri ale lumii. Miercurea fără cuvinte (456)

Am ales astăzi 5 poze superbe, imagini din diferite zone ale lumii, publicate pe site-ul Flickr.com. A venit vremea episodului 456 din serialul cu fotografii, intitulat "Miercurea fără cuvinte". Mai multe poze descoperiți pe blogul Între vis si realitate 2. Happy Wordless Wednesday! 😃
  Dust and Rocks Bernd Schunack - Dust and Rocks Oranges :) *LiliAnn* - Oranges :) Uçhisar Kalesi(Uchisar Catle) ve Balonlar Talip Çetin - Uçhisar Kalesi(Uchisar Catle) ve Balonlar - Ürgüp, Nevşehir / Türkiye Vollen/Asker, Norway 
Vest der ute - Vollen/Asker, Norway Lia Dackelpup - Lia 

 Copyright © 2023 Flickr. All rights reserved. All photographs are the properties of the authors.

10 comentarii:

  1. Pisicuta aceea traieste in tara portocalelor, bag de seama :D.
    Ariditatea din prima poza si ploaia de afara, de acum :)).
    Imi place sa privesc poze cu baloane colorate care survoleaza acele locuri pitoresti, dar nu cred ca mi-ar placea sa traiesc acolo :)))).
    Imaginea din Norvegia este fabuloasa - in oglinda...

    Iar preferata mea incheie acest set de poze superbe. Adorabil catelus.
    Happy ww :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate, Cristi. Pozele sunt ARTA curata! Superbe imagini.
    Happy WW 🤗

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe fotografii!
    Toate cele bune, dragă Cristi! 😊

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi plac toate.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa stii ca am plecat cu portocalele blanoase din poza doi si ultima! Am strabatut drumul de "praf si stanci", am traversat, in balon, apa din Norvegia si... nu stiu unde am ajuns! :-) Ah! Stiu: sunt pe blogul tau!
    Happy joi, Cristi! :-)

    RăspundețiȘtergere