miercuri, 29 ianuarie 2020

10 fotografii cu peisaje superbe din diferite zone ale lumii. Miercurea fără cuvinte (372)

Am ales astăzi 10 fotografii superbe cu peisaje, imagini din diferite locuri ale lumii, publicate pe site-ul 500px.com. A venit vremea episodului 372 din serialul cu poze, intitulat "Miercurea fără cuvinte". Mai multe imagini descoperiți pe blogul lui Carmen.

Mă găsiți și AICI, pe celălalt blog nou. O zi faină! 😃

Dramatic Skagsanden  by Daniel Fleischhacker on 500px.com


Dramatic Skagsanden by Daniel Fleischhacker

Golden morning... by Daniel Řeřicha on 500px.com


Golden morning... by Daniel Řeřicha

Radiant Embers by Ray Cologon on 500px.com


Radiant Embers by Ray Cologon

Mirroring by Martin Rak on 500px.com


Mirroring by Martin Rak

Matin brumeux by Raphaël Odin on 500px.com


Matin brumeux by Raphaël Odin

Dolomiti drama by Jean-Francois Chaubard on 500px.com


Dolomiti drama by Jean-Francois Chaubard

Never Ending Sunrise by Carsten Meyerdierks on 500px.com


Never Ending Sunrise by Carsten Meyerdierks

Mad World  by Aaron Groen on 500px.com


Mad World by Aaron Groen

Hasliberg  by Anita  on 500px.com


Hasliberg by Anita

Snow Realm by Kilian Schönberger on 500px.com


Snow Realm by Kilian Schönberger

Copyright © 2020 500px. All rights reserved. All photographs are the properties of the authors.

6 comentarii:

  1. Una mai frumoasă decât alta, dar ”Mirroring” îmi pare magică!

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, eu urmaresc si pe Facebook pagina fotografului respctiv... Un maestru al artei fotografice...
      Happy WW, Zina! :)

      Ștergere
  2. Arata exceptional! Iar 'Mad world' are niste efecte fascinante!
    Happy WW, Cristi!
    ps. Dupa nr. MFC-ului imi dau seama ce tarziu v-am descoperit! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut pozele! :)

      Uneori la M.F.C. erau inscrisi peste 100 de bloggeri in tabel... Intre timp multi s-au lasat de blogging... :)

      Happy WW, Suzana! :)

      Ștergere
  3. ah, ultima fotografie imi place cel mai mult, pentru ca imi lipseste realitatea unui astfel de peisaj!
    Happy WW Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vine si zapada prin februarie probabil... Happy WW, Carmen! :)

      Ștergere