joi, 23 ianuarie 2020

Australian Open 2020: Simona Halep trece de Harriet Dart și se califică în turul al treilea!

Simona Halep Australian Open 2020 simona halep vs Harriet Dart australian open 2020 rezumat video youtube highlights second round simona halep australian open turul al doilea cristi milla blog 2
Simona Halep, Australian Open 2020 / Photo Source: Australian Open (Twitter)

Simona Halep (3 WTA) a învins-o pe britanica Harriet Dart în două seturi, cu scorul de 6-2, 6-4, și s-a calificat în turul 3 la Australian Open 2020. Simona Halep va juca a şasea oară în carieră în turul al treilea la Melbourne, unde o va întâlni pe Yulia Putintseva din Kazahstan, locul 38 mondial.

”A fost puţin periculos pe final, mi-am pierdut din concentrare. Mă bucur că m-am calificat. Îmi place să joc sub presiune, e mai distractiv, dar aş fi preferat să termin mai repede acest meci. Ar fi foarte frumos să câştig încă un Grand Slam, dar mai am mult până acolo. Mă bucur să joc în faţa acestui public, mereu primesc aplauze călduroase aici şi sper ca acesta să fie locul unde voi obține al treilea trofeu de Grand Slam", a spus Halep, după partida cu Dart, potrivit site-ului Digi Sport.

Felicitări, Simona Halep! Mult succes la partida următoare!

Simona Halep vs Harriet Dart Highlights | Australian Open 2020 Round 2 | Eurosport



Simona Halep vs Harriet Dart highlights from Round 2 of the 2020 Australian Open in Melbourne by Eurosport (YouTube), 23 ian. 2020

Simona Halep on-court interview (2R) | Australian Open 2020 (VIDEO)



Simona Halep on-court interview (2R) | Australian Open 2020 by Australian Open (YouTube), 23 ian. 2020

VIDEO: Simona Halep press conference (2R) | Australian Open 2020



Simona Halep press conference (2R) | Australian Open 2020 by Australian Open (YouTube), 23 ian. 2020

2 comentarii:

  1. Bravo Simona!
    Multumesc Cristi pentru postare!
    O fiinta speciala de la care avem ce invata!
    O seara faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu, Suzana! Ai mare dreptate... O seara placuta! :)

      Ștergere