marți, 21 ianuarie 2020

Australian Open 2020: Simona Halep trece de Jennifer Brady cu 7-6, 6-1 în primul tur

simona halep australian open 2020 primul tur halep brady Simona Halep vs Jennifer Brady | Highlights | Australian Open 2020 Round One
Simona Halep, Australian Open 2020 / Foto: Getty Images

Simona Halep (3 WTA) a învins-o pe americanca Jennifer Brady în primul tur de la Australian Open 2020 cu scorul de 7-6, 6-1. În turul al doilea la Australian Open 2020, Simona Halep o va întâlni pe britanica Harriet Dart (165 WTA) care a trecut în prima rundă de japoneza Misaki Doi (82 WTA).
”A fost un meci dificil. Am mai jucat acum câteva luni și am ajuns până la setul decisiv. Mă bucur că am trecut de acest meci, aștept turul următor. Mă simt foarte bine în Australia, îmi place să joc aici. În setul al doilea mi-am găsit ritmul mai bine, am reușit s-o plimb mai mult pe teren. Am fost mai puternică și m-am descurcat mai bine în setul secund. E foarte bine că îl am pe Darren înapoi în echipa mea", a spus Simona Halep, la finalul partidei cu Brady, informează site-ul Digi Sport.
Felicitări, Simona Halep! Mult succes la partida următoare!

Simona Halep vs Jennifer Brady | Highlights | Australian Open 2020 Round One | Eurosport



Jennifer Brady vs Simona Halep highlights from Round 1 of the 2020 Australian Open in Melbourne.
by Eurosport (YouTube), 21 ian. 2020

Simona Halep on-court interview (1R) | Australian Open 2020



Simona Halep on-court interview following her victory in the first round of the Australia Open 2020.
by Australian Open TV (YouTube), 21 ian. 2020

Simona Halep: "I've been a little bit more aggressive" | Australian Open 2020 R1



Simona Halep's press conference following her victory in the first round of the Australia Open 2020.
by Australian Open TV (YouTube), 21 ian. 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu