vineri, 12 februarie 2021

MELODIE NOUĂ: Alexandra Ușurelu – ”Ușor” (2021). VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

Alexandra Usurelu – Usor (piesa noua 2021, videoclip oficial, new single 2021, new video)
Alexandra Usurelu – Usor (piesa noua 2021, videoclip oficial, new single 2021, new video)

Alexandra Ușurelu a lansat ”Ușor”, o melodie nouă și videoclipul oficial al cântecului, pe canalul său de YouTube marți, 9 februarie 2021. Piesa ”Ușor” (Alexandra Ușurelu) se află pe noul album al artistei, intitulat ”Fata care chiar există” (2021). Aranjamentul orchestral, muzica și versurile noului single ”Ușor” (Alexandra Ușurelu) îi aparțin lui Bobby Stoica. Anton Sandu (SAN) a regizat videoclipul muzical. Directorul de imagine al producției, David Mogan, s-a ocupat și de editarea video. Victor Ion și Miruna Ușurelu sunt actorii din clipul piesei ”Ușor”. 

”Într-o lume din ce în ce mai complexă, în care personalitățile noastre sunt mereu mai complexe, se poate întâmpla, la un moment dat, să ne fie cu adevărat ușor să ne conectăm cu cineva.”, a scris Alexandra Ușurelu pe YouTube, la lansarea noului cântec. 

”Oamenii străbat cale lungă, uneori, până la fericire. După o perioadă în care toți am fost afectați de tonul ridicat al știrilor, eu mi-am dorit să vin și să spun «Te iubesc, mi-a fost ușor». Fără prea mare fast și suspans, vă prezint firesc și curat cântecul «Ușor» și povestea lui vizuală, pe care sper s-o duceți mai departe. Pe 14 februarie, de la ora 20, îl voi cânta în concertul de lansare a noului meu album, «Fata care chiar există»” este mesajul transmis astăzi de Alexandra Ușurelu, pe pagina sa oficială de Facebook.

Pe canalul oficial de YouTube al Alexandrei Ușurelu, găsiți și textul piesei ”Ușor”. Enjoy! 🙂 

Alexandra Usurelu – Usor (Official Video) 2021 New Single, New Song


Instrumentiști: Gabriel Almași (Theremin), Adrian Flautistu (contrabas), Nicu Patoi (chitara acustica), Bobby Stoica (acordeon), Claudiu Purcărin (tobe), Cristina Răducan (flaut), Muse Quartet: Alina Horez, Nicoleta Petre, Maria Colțatu, Corina Ciuplea. By Alexandra Ușurelu (YouTube), 9 februarie 2021

Sursa: cristirou.wordpress.com

2 comentarii:

  1. Cred ca este pentru prima data cand am vazut-o.
    Multumesc pentru auditie, Cristi.
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ii ascult cantecele de ceva vreme si postez noutatile muzicale ale Alexandrei Usurelu...
      Multumesc, Suzana! Weekend fain si tie!

      Ștergere