duminică, 14 februarie 2021

Australian Open 2021: Simona Halep trece de Iga Swiatek și este în sferturi (rezumat video)!

Simona Halep Iga Swiatek Australian Open 2021 rezumat video simona halep aus open 2021 youtube simona halep
Simona Halep – Iga Swiatek, la Australian Open 2021 / Foto: Profimedia

Simona Halep (2 WTA) a învins-o pe Iga Swiatek (17 WTA) în trei seturi, scor 3-6, 6-1, 6-4, și s-a calificat duminică în sferturile de finală de la Australian Open 2021. Simona și-a luat revanșa după eliminarea de la Roland Garros 2020 și a ajuns astfel la 100 de victorii în turneele de Grand Slam. În sferturile de finală de la Australian Open, Simona Halep o va întâlni pe Serena Williams (12 WTA).
”Mă bucur mult de această victorie, nu am avut ritm la Roland Garros, acum sunt fericită că totul a mers perfect. Am servit bine la acest turneu, am progresat, eu nu servesc puternic, dar am constanță, schimb des unghiurile, am forțat-o să greșească mult la retur. Sunt ok fizic, nu am de ce să mă plâng, am lucrat în pauză, m-am pregătit, sunt puțin obosită, am fost puțin stresată, acum trebuie să mă recuperez pentru următorul meci”, a declarat Simona Halep după meci, potrivit site-ului oficial Digi Sport. 
”Serena e o legendă. Cea mai bună. Nu trebuie să mă gândesc prea mult că joc contra ei, nu e o idee bună. Dar am atâtea meciuri cu ea, o să încerc să joc cât pot de bine, pentru că doar așa o poți învinge”, a adăugat Simona Halep după victoria în fața polonezei Iga Swiatek, informează Digi Sport.
Felicitări, Simona! Suntem foarte mândri de tine! Mult succes la meciul următor! 🙂 

Iga Świątek vs Simona Halep | Australian Open 2021 – Highlights | Tennis | Eurosport

 

Watch the highlights of Iga Świątek vs Simona Halep at Australian Open 2021.

Sursa: cristirou.wordpress.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu