miercuri, 23 noiembrie 2022

5 fotografii superbe din diferite locuri ale lumii. Miercurea fără cuvinte (437)

Am ales astăzi 5 fotografii superbe, poze din diferite zone ale lumii, publicate pe site-ul Flickr.com. A venit vremea episodului 437 din serialul cu fotografii, intitulat "Miercurea fără cuvinte". Mai multe poze descoperiți pe blogul Floare de Colt. Happy Wordless Wednesday! 😃
  LALA Kasia Heinrich - LALA House Finch Nitin Patel - House Finch Barn Life II Sigurd Krieger - Barn Life II fields of gold Iwon@ - fields of gold - Carpathian Mountains in Romania November Daisies for YOU. Gertrud Klopp - November Daisies for You.

Copyright © 2022 Flickr. All rights reserved. All photographs are the properties of the authors.

14 comentarii:

  1. Deja mi-e dor de vacanta! Recunosc ca la munte iarna nu prea imi place,
    pentru ca nu prea am echipament. Dar plaiurile noastre sunt minunate.
    Frumoase si jucause imaginile. Iar floricelele sunt superbe.
    Multumesc, Cristi! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deja e iarna la noi in cateva zone, cu zapada multa.Imi pare bine ca ti-au placut pozele! Multumesc, Suzana! Happy WW! :)

      Ștergere
  2. That photo of the happy doggy is my favourite!

    Happy Wednesday, Cristi! 💐

    RăspundețiȘtergere
  3. In poza 4, pe cer, se joaca un elefant alb cu un caine alb, asa ca am dus acolo toate vietatile (si florile) din celelalte locuri - si distractia e mare. 😊 Doar suntem in Ro, unde orice e posibil! 😊
    Zile senine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Norii ofera mereu surprize intr-adevar. Multumesc, Diana! O zi faina! :)

      Ștergere
  4. Oh ce suepriza frumoasa poza din Carpati! :) Are asa un... aer aparte.
    Toate celelalte fotografiile sunt foarte frumoase! Si luminoase.
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Toate fotografiile sunt minunate dar (pentru că sunt iubitoare de căței...) o aleg pe prima ca mai apropiată de suflețelul meu...
    Îți doresc o seară minunată 👍

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase. În special Barn life.
    Weekend rodnic!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt frumoase toate 5 pozele. Culori vii - mult optimism.
    Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere