vineri, 4 noiembrie 2022

5 imagini de toamnă superbe, poze din diferite locuri ale lumii. Miercurea fără cuvinte (434)

Am ales astăzi 5 poze superbe de toamnă, imagini din diferite zone ale lumii, publicate pe site-ul Flickr.com. A venit vremea episodului 434 din serialul cu fotografii, intitulat "Miercurea fără cuvinte". Mai multe poze descoperiți pe blogul Floare de Colt. Happy Wordless Wednesday! 😃
  Sunny autumn afternoon by the river Oliver Švob - Sunny autumn afternoon by the river Leuty in full fall regalia Phil Marion - Leuty in full fall regalia What a dump... Justin Terveen - What a dump.. Behind the castle Fanie_villarceau - Behind the castle Interrupted (In Explore) 
Edwin Wagner - Interrupted 

Copyright © 2022 Flickr. All rights reserved. All photographs are the properties of the authors.

12 comentarii:

  1. Beautiful! Beautiful! Beautiful! What colorful sceneries. All looks perfect. I love fall season. Happy November to you dear friend. Greetings.

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe imaginile alese! Pur si simplu am stat vreme de cateva minute si m-am uitat la ele, incarcandu-ma de liniste si energie pozitiva.
    Happy weekend :D!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut imaginile de toamna! Weekend placut! :)

      Ștergere
  3. Un anotimp minunat. Culorile toamnei sunt magnifice!
    Multumesc pentru delectare, Cristi!
    Un final de saptamana frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Glorious colors of fall! 🍂🍁
    Love the beautiful sceneries 🧡🧡🧡🧡

    Have a great weekend, Cristi! 💐

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase și colorate pozele! Seară faină!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasa-i toamna!
    Vazand imaginile ma gandeam ca mi-ar placea sa le am sub forma pieselor de puzzle. :)
    Zile senine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere