sâmbătă, 12 noiembrie 2022

Pe lângă Floppy... PARODIE după "Pe lângă plopii fără soţ" (Mihai Eminescu)

pe langa plopii fara sot parodie versuri amuzante sever purcia poezii haioase cristi blog PE LÂNGĂ FLOPPY... (parodie după "Pe lângă plopii fără soţ" de Mihai Eminescu)      de Sever Purcia
Pe langa plopii fara sot, parodie


PE LÂNGĂ FLOPPY... (parodie după "Pe lângă plopii fără soţ" de Mihai Eminescu)     
de Sever Purcia 

Pe lângă Floppy fără soft 
Mereu am procesat 
Mă cunoştea PC-ul tot 
Tu nu m-ai accessat 

Prin Windows încercam ades', 
Te urmăream sfios, 
Ca să te văd chiar face to face. 
Mi-ai arătat un Doss 

Prin Microsoft te căutam 
Să te print-ez un pic 
Iar pe Email aşteptam 
Măcar să-mi dai un klic 

În Google tot am navigat 
Prin Internet Explorer 
Dar tu cu altul te-ai cuplat 
Trei ceasuri pe Messenger 

Nici noaptea nu pot să mă culc 
Te urmăresc în Inbox 
Pe tine rău te doare-n Bulk 
M-ai şi Delete din Windows. 

Chiar dacă astăzi m-ai rugat 
Să mai încerc un Undo 
Regret, dar prea te-ai Virusat 
Şi te-am uitat, bolundo! 

Renunţ de-acuma la Sign In 
Că-n Chat-ul tău nu-ncap, 
Mă mut şi în Recycle Bin 
De-aceea-acum, Sign Up! 

Tu ai călcat demult pe bec, 
Nu-ntreb: How do you do? 
Căci pentru tine nu am Back 
Ş-am terminat. Thank you!

Sursa: cristi-raraitu.blogspot.com

8 comentarii:

  1. Ce simpatica poezia! As spune ca e o farama de realitate,
    dar hai sa nu zic asa, ca o stric.
    Faina si parodia dar si imaginea!
    Multumesc, Cristi! Un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Suzana! Imi pare bine ca ti-a placut parodia la ”Pe langa plopii fara sot”. Weekend placut si tie! :)

      Ștergere
  2. Foarte funny!😂 Potrivită erei digitale în care ne aflăm!
    O săptămână ușoară plină de zâmbete să ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie-mi place parodia! 😊 Acum, c-am scris-o, imi iau briefcase-ul si plec!
    ZIle senine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere