sâmbătă, 15 februarie 2020

VIDEOCLIP NOU: Nicole Cherry - ”Cine sunt eu?” (2020). MELODIE OFICIALĂ, NEW SINGLE

2020 Nicole Cherry Cine sunt eu melodie noua Nicole Cherry - Cine sunt eu? official video new single Nicole Cherry Cine sunt eu cea mai noua piesa a lui Nicole Cherry - Cine sunt eu? 2020 melodii noi Nicole Cherry - Cine sunt eu? youtube new song Nicole Cherry - Cine sunt eu?
Nicole Cherry - Cine sunt eu? (piesa noua 2020, videoclip oficial, new single)

Nicole Cherry a lansat ”Cine sunt eu?”, o melodie nouă și videoclipul oficial al cântecului, pe YouTube miercuri, 12 februarie 2020. Piesa ”Cine sunt eu?” (Nicole Cherry) este compusă de Aria, Adda, Viky Red și ProducaDoru pe versurile scrise de Aria și Adda. Noul single ”Cine sunt eu?” (Nicole Cherry) a fost produs de Viky Red și ProducaDoru pentru MediaPro Music (Universal Music Romania). Regia videoclipului piesei ”Cine sunt eu?” (Nicole Cherry) îi aparține lui Iura Luncașu. Vizionare și audiție plăcute!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Nicole Cherry - Cine sunt eu? (Official Video) NEW SINGLE 2020, NEW SONG



☎️ Licensing: contact@mediapromusic.ro
(C)&(P) MediaPro Music Entertainment 2020
by Nicole Cherry (YouTube), 12 feb. 2020

Sursa: cristi-raraitu.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu