miercuri, 12 februarie 2020

10 peisaje de iarnă superbe, imagini din diferite zone ale lumii. Miercurea fără cuvinte (374)

Am ales astăzi 10 fotografii cu peisaje superbe de iarnă, imagini din diferite locuri ale lumii, publicate pe site-ul 500px.com. A venit vremea episodului 374 din serialul cu poze, intitulat "Miercurea fără cuvinte". Mai multe imagini descoperiți pe blogul lui Carmen. Happy Wordless Wednesday! 😃

In the winter hugs by Andrew Bazanov on 500px.com


In the winter hugs by Andrew Bazanov - Lapland

Snowy Roads  by Daniel Casson on 500px.com


Snowy Roads by Daniel Casson

Arctic Drama by Daniel Gastager on 500px.com


Arctic Drama by Daniel Gastager - Iceland

Winter mountain in Slovakia by Tomáš Šereda on 500px.com


Winter mountain in Slovakia from peak Osnica by Tomáš Šereda

skating on the lake by Giovanni D'Amore on 500px.com


skating on the lake by Giovanni D'Amore - La Villa, Italy

Curves at Haukland beach by Klaus Axelsen on 500px.com


From a wonderful morning at Haukland beach in Lofoten! by Klaus Axelsen

Plansee by Stefan Thaler on 500px.com


Plansee by Stefan Thaler

Северный пейзаж. Northern landscape. by Valentina Katkova on 500px.com


Northern landscape. by Valentina Katkova - Murmansk region.

Winter Walk by Peter Podolinsky on 500px.com



Winter Walk by Peter Podolinsky - Czechia

Schanfigg valley in winter by Phil Davson on 500px.com


Schanfigg valley in winter by Phil Davson - Switzerland

Copyright © 2020 500px. All rights reserved. All photographs are the properties of the authors.

14 comentarii:

  1. Superbe! Sunt invidioasă puțin : la Piatra Neamț a nins preț de trei centimetri.. Cred că cei care au realizat aceste fotografii sunt oameni norocoși, au avut niște priveliști de vis!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nuuuu! Adica, daaaa! :)
    Vreau sa vad zapada in strat gros si altfel decat in poze! :)
    Suuuperbe imagini!
    Happt WW, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In martie vine mai multa zapada probabil... :))) Happy WW, Diana! Imi pare bine ca ti-au placut pozele cu peisaje de iarna!

      Ștergere
  3. Uau!!! Ce frumoase sunt!! Artistice, fara pic de modestie. Eu mă dau în vânt după prima și.. a șasea. Dar și celelalte s faine. ☺️ O seara plăcută!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, la fel! Imi pare bine ca ti-a placut postarea cu peisaje de iarna! :)

      Ștergere
  4. Măcar atât să mă pot bucura și eu de iarnă, de iarna de la tine din albumul foto.. Superbe sunt toate imaginile!
    Merci ca ne-ai dus puțin prin țări unde iarna este la ea acasă.. Eu n-am văzut decât câțiva fulgi iarna asta și cam atât.. Happy WW Cristi.!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta vor mai fi peste tot in Romania episoade de iarna, inclusiv in martie...
      Multumesc si eu! Happy WW, Stef! :)

      Ștergere
  5. Este tare frumoasa iarna in imagini! Ai facut niste alegeri superbe!
    Multumesc mult!
    Happy WW, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Suzana! Imi pare bine ca ti-au placut fotografiile! Happy WW! :)

      Ștergere
  6. Incredibil Ce frumusete, prima e uluitoare prin simplitatea sa!

    RăspundețiȘtergere