miercuri, 19 februarie 2020

10 peisaje superbe, poze din diferite locuri ale lumii. Miercurea fără cuvinte (375)

Am ales astăzi 10 poze cu peisaje superbe, imagini din diferite locuri ale lumii, publicate pe site-ul 500px.com. A venit vremea episodului 375 din serialul cu fotografii, intitulat "Miercurea fără cuvinte". Mai multe imagini descoperiți pe blogul lui Carmen. Happy Wordless Wednesday! 😃

Passing Through by Bojan Bilas on 500px.com


Passing Through by Bojan Bilas - Lake Bled, Slovenia


Foggy forest sand road by Willem  on 500px.com


Foggy forest sand road by Willem - Nederland


drinking by Federico Antonello on 500px.com


drinking by Federico Antonello - Islanda

Winter land by Robert Didierjean on 500px.com


Winter land by Robert Didierjean - France

Valley Dream by William Patino on 500px.com


Valley Dream by William Patino - New Zealand

A Church in French Alps, Chamonix by John S on 500px.com


A Church in French Alps, Chamonix by John S - France

Cambados by Karlitos Solá on 500px.com


Cambados by Karlitos Solá - Cambados, España

Vasco da Gama bridge by Ton Vernes on 500px.com


Vasco da Gama bridge by Ton Vernes - Portugal

"Reine" by Sven Herdt on 500px.com


"Reine" by Sven Herdt - Norwegen

Aspen Before Sunrise  by Ahmad Kamal on 500px.com


Aspen Before Sunrise by Ahmad Kamal - USA

Copyright © 2020 500px. All rights reserved. All photographs are the properties of the authors.

12 comentarii:

  1. Frumoase foc peisajele si clar artistice. Eu subiectiva, mi-am ales peisajele din Slovenia si Norvegia. Multumesc. :) O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Ina! Norvegia si Slovenia sunt printre cele mai frumoase tari din lume... O zi faina! :)

      Ștergere
  2. o daaaa, as alerga spre locul acela din care pot admira apusul soarelui 😊
    Happy WW 🤗

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce suita minunata! Mi-am ales o plimbare pe drumul cu ceata si am privit mai mult soarele oglindit in ape!
    Multumesc, Cristi! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Suzana! Imaginea din Olanda mi s-a parut ca o secventa de film... Happy WW! :)

      Ștergere
  4. Foarte frumoase !
    Primele două și ultimele două miau plăcut foarte mult, totuși prima cu castelul acela pe insulița aia mică este totală..
    Happy WW Cristi.!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Inca imi atrag atentia peisajele de iarna. :)
    Tocmai am auzit la "meteo" ca scad temperaturile si in unele locuri din Ro va ninge. :) Visele nu te-au inselat (chiar daca nu e martie). :))
    Happy WW, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vine ninsoarea sigur, iar iarna se va prelungi in martie. :)))
      Happy WW, Diana! :)

      Ștergere
  6. Cât de frumoase peisaje de munte! Superbe! Fiecare își are farmecul său, dar de data asta parcă peisajul din Noua Zeelandă mi-a spus mai multe decât celelalte.

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere