marți, 28 aprilie 2020

PIESĂ NOUĂ: Feli – ”Mă strigă mama” (2020). VIDEOCLIP NOU, SINGLE OFICIAL

Feli Donose a lansat ”Mă strigă mama”, o melodie nouă și videoclipul oficial al cântecului, pe canalul său de YouTube luni, 27 aprilie 2020. Piesa ”Mă strigă mama” (Feli) este compusă de Felicia Donose, Șerban Cazan, Lucian Nagy, Florin Boka (Feenom) și Roland Kiss pe versurile scrise de Felicia Donose și Vlad Cireșan, fiind produsă de HaHaHa Production și Cat Music Romania.
”Mă strigă mama” reprezintă a cincea filă din jurnalul muzical ”Feli din poveste”, după hiturile ”Omule, deschide ochii”, ”Când răsare soarele”, ”Frunze cad” și ”Sus pe munte”.
Regia clipului noului single ”Mă strigă mama” (Feli), o producție video Luca-S Art Film, îi aparține lui Anton Sandu (SAN).
”«Ma striga mama» este o piesa pe care am scris-o din povestea de dragoste a parintilor mei, din iubirea mamei fata de tatal meu, care nu a tinut cont de nimeni si nimic si a ales sa-si urmeze inima.”, a scris Feli pe pagina sa oficială de Facebook, la lansarea noului single.
Enjoy! 🙂

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Feli – Ma striga mama | Official Video, New Single 2020, New Song



Feli – Ma striga mama (Official Video) by Feli (YouTube), 27 aprilie 2020

Sursa: https://cristirou.wordpress.com/2020/04/27/feli-ma-striga-mama-melodie-noua-videoclip/

UPDATE 15 mai 2020: Feli - Ma striga mama | Home LIVE Version



Asculta varianta live a celui mai nou single semnat Feli - "Ma striga mama", o fila din jurnalul muzical “Feli din poveste”.
Multumesc, trupei mele: Marius Bob (Neuro), Alex Musat, Cristi Dragomir, Fabian Roman, Bogdan Bucataru! Multumesc, Maria Alexievici!
by Feli (YouTube)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu