sâmbătă, 25 aprilie 2020

MELODIE NOUĂ: Tudor Chirilă – ”E și treaba mea” (2020), VERSURI. VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

Tudor Chirilă a lansat ”E și treaba mea”, o melodie nouă și videoclipul oficial al cântecului, pe YouTube joi, 23 aprilie 2020. Piesa ”E și treaba mea” este compusă de Tudor Chirilă, solistul trupei Vama, și produsă de Agenția de Vise.
Remus Achim și Tudor Chirilă au regizat videoclipul noului single ”E și treaba mea” după scenariul lui Tudor Chirilă, iar producția video aparține Rokka Multimedia.
”Experiența de a produce un cântec la distanță e dificilă. Comunicarea anevoioasă, practic nu lucrezi niciun moment împreună. Și totuși, ascultând cântecul mi se pare că nu e vreo diferență semnificativă. Doar că mi-a lipsit vorbăria din sala de repetiție, contrele pe câte o idee, interminabilele învârteli în jurul cozii vreunei măsuri, drumul către casă cu câte o bucată din cântec în boxele mașinii. Așa am fost sterili. Aseptici. Da, muzica e o ciorbă de popotă în care e bine să te scufunzi ca să scoți ceva din ea. E o hală iluminată bolnav unde se taie hălci de carne cu cuțite lungi și se spală podelele cu furtunul, iar când se stinge lumina se mai aude un scârțâit macabru de inel care freacă o transversală lungă din fier cojit. Mai târziu devine o bucătărie emancipată unde gramajele sunt fine, totul se joacă pe cartea unui echilibru nevăzut între ingrediente. Muzica are miros, gust, pH, în facerea ei. Are placentă și cordon ombilical. Distanța ucide toate astea. Ar trebui s-o știm de când ne naștem, momentul ăla care e cea mai mare ruptură pe care o vom trăi vreodată (în afară poate de moarte), dar pe care o uităm. E uimitor că ne-a ieșit cântecul ăsta. Dar nu vom avea prea multe amintiri cu procesul. Vizionare plăcută!”, a scris Tudor Chirilă pe pagina sa oficială de Facebook, la lansarea piesei ”E și treaba mea”.

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Tudor Chirilă – E și treaba mea (Official Video) NEW SINGLE 2020, NEW SONG



Cu un cântec în izolare toți suntem datori 🙂

Bass: Dan Lucian Opriș. Clape: Raul Kusak . Chitara: Angus Mihai. Mix/master – Dan Lucian Opriș.

Versuri Tudor Chirilă - E și treaba mea (lyrics)

E foarte greu printr-un ecran să-ți spun acum tot ce simt
Încarcerat doar te privesc mi-a fost luat dreptul să te ating
Și timpul s-a oprit
E loc și de gândit

Nu-i așa că împreună nu înseamnă noi doi
Împreună înseamnă și alții cu alte nevoi
Prins în celula mea
Simt că-nvăț ceva

E și treaba mea lumea asta a ta
Că de la alții fur
Cănd nu mă uit în jur

Nu-i treaba mea, eu nu mă bag,
Am grijă de familia mea.
Încerc să supraviețuiesc
Și nu mă uit când alții cad

Am alte griji acum,
Vreau doar să-mi văd de drum

Da-i și treaba ta
Lumea asta a mea
Că de la alții furi
Când nu te uiți în jur
E și treaba mea lumea asta a ta

Când totul se va sfârși
Și-n ochi iar ne vom privi,
Cât de orbi am fost,
Egoiști fără rost
Singuri vom fi doar cadavre vii…

E și treaba mea lumea asta a ta
Că de la alții fur
Cănd nu mă uit în jur

BV: Nu mai merge așa, doar eu și treaba mea
Nu va funcționa, doar eu și treaba mea

by Tudor Chirilă (YouTube), 23 apr. 2020

Sursa: https://cristirou.wordpress.com/2020/04/24/tudor-chirila-e-si-treaba-mea-melodie-noua-video/

4 comentarii:

  1. Cred că în versurile lui spune povestea noastră a tuturor.. Vocea lui e la fel de frumoasă și videoclipul chiar merită urmărit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noua melodie a lui Tudor Chirila de la Vama e foarte reusita intr-adevar...

      Ștergere
  2. Le-a iesit foarte fain!
    Imi place mult de tot cantecul!
    "de la altii fur cand nu ma uit in jur"; "nu va functiona, doar eu si treaba mea"

    Weekend frumos iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur! Tudor Chirila e si un compozitor foarte talentat...
      Toate cele bune! :)

      Ștergere