miercuri, 29 aprilie 2020

10 poze superbe cu animale sălbatice şi domestice din diferite locuri ale lumii. Miercurea fără cuvinte (384)

Am ales astăzi 10 poze superbe cu animale sălbatice şi domestice, imagini din diferite locuri ale lumii, publicate pe site-ul 500px.com. A venit vremea episodului 384 din serialul cu fotografii, intitulat "Miercurea fără cuvinte". Mai multe imagini cu animale găsiţi pe blogul Povestiri pe scurt de lecturi școlare. Happy Wordless Wednesday! 😃

Funny Fox by Roeselien Raimond on 500px.com


At his Balcony !! by Zahran  CR on 500px.com


humming bird Sao Paolo by Andrew  Wasik on 500px.com

Big Lad by Henrik Nilsson on 500px.com


Beautiful...but dangerous... by Croosterpix  on 500px.com


Chacma Baboon by Assaf Goldberg on 500px.com

Tongue-out Tuesday with Amy by Elke Vogelsang on 500px.com


Wood Duck (Male) by Christopher Schlaf on 500px.com


The Look by Axel Hildebrandt on 500px.com

2I8A0440 Mother and Child by Aamir Majeed on 500px.com


Copyright © 2020 500px. All rights reserved. All photographs are the properties of the authors.

10 comentarii:

  1. "Dai 5", zice vulpita. Am dat.
    Mos Martin vrea un pupic. Ma mai gandesc! :))
    Leopardul... a sarit gardul! Ups!
    Maimutica-i curioasa si e tare dragalasa.
    La cățel am scos limba si eu! :)
    Pe pisoi i-am adoptat.
    Cu bufnitele-am discutat, cu rața m-am imprietenit si pe colibri am invatat sa faca diferenta intre natural si artificial.
    Si-am plecat!
    Happy WW, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Toate imaginile sunt geniale !!!
    Merci pentru colajul cu animaluțe drăguțe, Happy WW, Cristi !

    RăspundețiȘtergere
  3. O alegere superba pentru ziua de azi.
    Cred ca imi aleg catelul care scoate limba si bufnita care imi pare ca face cu ochiul! :)
    Happy WW, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  4. De ce oare ni se înmoaie inima și ne simțim mai buni când vedem animale, fie ele și numai în fotografii?...
    Aleasa mea astăzi este rața mandarină. Cred că a făcut body painting! ☺

    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt mereu surprinzatoare!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere