miercuri, 29 aprilie 2020

PIESĂ NOUĂ: Sore feat. Florian Rus – ”Sunetul meu preferat” (2020). VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

Sore feat Florian Rus Sunetul meu preferat melodie noua 2020 Sore featuring Florian Rus Sunetul meu preferat official video youtube new single 2020 Sore Sunetul meu preferat Sore feat. Florian Rus – Sunetul meu preferat
Sore feat. Florian Rus – Sunetul meu preferat (melodie noua 2020, videoclip)

Sore Mihalache și Florian Rus au lansat ”Sunetul meu preferat”, o melodie nouă însoțită de videoclipul oficial al cântecului, pe YouTube miercuri, 29 aprilie 2020.
Piesa ”Sunetul meu preferat” (Sore feat. Florian Rus) este compusă de Sorina Mihalache (Sore), Florian Rus, Șerban Cazan și Roland Kiss pe versurile scrise de Florian Rus și Sorina Mihalache (Sore). Noul single ”Sunetul meu preferat” (Sore featuring Florian Rus) a fost produs de Șerban Cazan și Roland Kiss pentru HaHaHa Production, MediaPro Music (Universal Music Romania) și Roton Music. Șerban Cazan și Florin Boka s-au ocupat de mixaj și masterizare audio.
Regia și scenariul clipului, o producție video Luca’s Art Film, îi aparțin lui Sore Mihalache, iar de filmări s-a ocupat George Secrieru. Filmările videoclipului piesei ”Sunetul meu preferat” (Sore feat. Florian Rus) au avut loc la complexul Rafael Little London din Pipera.
”Traim o perioada a schimbarii… si poate nu intamplator, de undeva, de sus, a venit inspiratia pentru melodia aceasta. Daca iti e dor de cineva, pune mana pe telefon, acum, si suna!”, a scris Sore Mihalache pe pagina sa oficială de Facebook, la lansarea noului cântec.
Enjoy! 🙂

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Sore feat. Florian Rus – Sunetul meu preferat (Official Video) 2020 NEW SINGLE, NEW SONG



by SORE (YouTube), 29 apr. 2020

Sursa: https://cristirou.wordpress.com/2020/04/29/sore-feat-florian-rus-sunetul-meu-preferat/

2 comentarii:

  1. Superb! Un videoclip care merită atenția tuturor. Chiar merită aplauze și meriți mulțumiri pentru asemenea sugestii!

    RăspundețiȘtergere