luni, 27 aprilie 2020

MELODIE NOUĂ: Nicole Cherry - ”Mă rup” (2020). VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

Nicole Cherry a lansat ”Mă rup”, o melodie nouă și videoclipul cu versuri (lyrics video) al cântecului, pe canalul său oficial de YouTube luni, 27 aprilie 2020. Piesa ”Mă rup” (Nicole Cherry) este compusă de Mario Stoica pe versurile scrise de Irina Cupco și Anastasia Sandu. Mario Stoica, Georgian Nițu și Alin Ilieș au orchestrat noul single ”Mă rup” (Nicole Cherry) care a fost produs de Mario Stoica (Morreti Oficial) în studiorile Famous Production. Videoclipul a fost creat de Mihai Sighinaș pentru MediaPro Music Romania, iar de mixaj și masterizare audio s-a ocupat Bunicu' Magic.
”Mai sunt cateva zile pana cand se fac 7 ani de cand mi-am inceput cariera! Asa ca, m-am gandit sa va surprind cu o noua melodie.”, a scris Nicole Cherry pe pagina sa oficială de Facebook, la lansarea cântecului ”Mă rup”. Enjoy!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Nicole Cherry - Ma rup (Official Visualizer) NEW SINGLE 2020, NEW SONG



by Nicole Cherry (YouTube), 27 apr. 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu